reklama

Ako sa môže Markíza zbaviť podozrení z manipulácie

Prípad Petra Liptáka rozpútal polemiku o úplatkoch a všeobecne o financovaní zdravotníctva. Zároveň však Liptákové slová o manipulácii zo strany Markízy otvárajú aj tému, ako veľmi dokážu médiá ovplyvňovať verejnosť. Zaujímavé je, že Markíza by sa z obvinení mohla ľahko obhájiť, ale stále tak  neurobila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Takmer každý obvinený z úplatkov o sebe tvrdí, že je nevinný. Obvinenie nepriznal ani Fischer, a aj Lipták hovorí, že úplatky neberie a že TV Markíza jeho slová Markíza zmanipulovala.

Pre mňa kľúčovým bolo vyjadrenie, že ten kto nedá peniaze, má smolu. A práve o tom Lipták hovorí, že sa to netýkalo jeho ambulancie a jeho praxe, ale že to bolo účelovo zostrihané. A keď si pozriete danú reportáž, tak naozaj, pred touto odpoveďou je jasný strih.

Manipulovala redaktorka Demešová s verejnosťou?

A razom tu máme tvrdenie proti tvrdeniu, kde o Liptákovi TV Markíza vytvorila obraz korupčníka. On ich na druhú stranu obvinil z manipulácie. Pritom existuje jednoduché riešenie tohto sporu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stačí totiž, aby TV Markíza na internete celý záznam z rozhovoru. Pri celom, nezostrihanom rozhovore by sme si všetci mohli razom urobiť obraz, ako veľmi do významu reportáže zasiahla redaktorka pri strihaní príspevku, a ako veľmi sa otvoril doktor Lipták. Kým tak Markíza neurobí, tak bude živiť špekulácie o "kreatívnom strihaní" svojich príspevkov.

Zoltán Tóth

Zoltán Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem väčšinou manuálne. Internet je pre mňa duševný relax. Až sa dostanem do dôchodkového veku, chcem aby popri deťoch mi internet prinášal kontakt so spoločnosťou. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu